Verzending & retourneren
Houd rekening met een verzendtijd van 3-5 werkdagen (exclusief shipping) bij de kaarsen & waxmelts. We hebben deze tijd nodig omdat we de producten zelf met de hand maken.
Houd ook rekening met een extra 3-5 werkdagen voor de voorbereiding van grote bestellingen met veel kaarsen. We werken hard om je bestelling klaar te maken en naar je te verzenden. Zodra je bestelling verzonden is, ontvang je een bericht van ons.
Beleid voor terugbetaling
Retourneren is mogelijk binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling. Om in aanmerking te komen voor een retour, moet je product in dezelfde staat zijn als waarin je deze hebt ontvangen, ongebruikt en in de originele verpakking. Neem voor je een product retour doet contact met ons op, door een mail te sturen naar hello@nuevastudio.nl met de reden van je retour. Vergeet ook niet een briefje met je naam en bestelnummer toe te voegen aan je retourzending, anders kunnen wij je retourzending niet verwerken. Zorg ervoor dat je de verzenddoos goed afsluit met tape om te voorkomen dat producten kwijt raken tijdens verzending.
Ruilen
We accepteren alleen omruilingen voor beschadigde artikelen. Als je je product wilt omruilen, neem dan eerst contact met ons op.
We accepteren alleen omruilingen voor beschadigde artikelen. Als je je product wilt omruilen, neem dan eerst contact met ons op.
Beschadigingen en problemen
Controleer je bestelling direct na ontvangst en neem onmiddellijk contact met ons op als het artikel defect is, beschadigd is of als je een verkeerd artikel hebt ontvangen. Zo kunnen we het probleem beoordelen en het rechtzetten.
Controleer je bestelling direct na ontvangst en neem onmiddellijk contact met ons op als het artikel defect is, beschadigd is of als je een verkeerd artikel hebt ontvangen. Zo kunnen we het probleem beoordelen en het rechtzetten.
Hoewel we ons best doen om ervoor te zorgen dat je pakket volledig is beschermd, vragen we je er rekening mee te houden dat de bestelling soms beschadigd kan raken in het verzendproces bij de bezorgdienst. Als je bestelling kapot is aangekomen, kunnen we helaas geen terugbetalingen bieden. Stuur ons geldig fotobewijs en we sturen je graag een vervanging van de kapotte producten.
Niet-succesvolle levering
Bij het onjuist of onvolledig opgeven van een afleveradres met een niet-succesvolle levering als gevolg, of het niet ophalen van een pakket bij het pick-up point, komen de kosten voor een tweede verzending voor de rekening van de koper.
Bij het onjuist of onvolledig opgeven van een afleveradres met een niet-succesvolle levering als gevolg, of het niet ophalen van een pakket bij het pick-up point, komen de kosten voor een tweede verzending voor de rekening van de koper.